יום שני, 23 בנובמבר 2009

Top accessories- spring 2010

הקולקציה האחרונה של אלבר אלבז ל"לנוון" הייתה מוצלחת כמו תמיד. אקלקטית, רומנטית ונשית, ומלאת שיק. הכל בסגנון פריסאי, למרות שההשראה לקולקציה השנה הייתה "הנשים הארגנטינאיות והטאנגו" שהפרו את יצירתיותו העונה בעקבות טיול שלו באמריקה הדרומית, כך הסביר אלבר אלבז מאחורי הקלעים בתצוגה. השפעות רב תרבותיות ואקזוטיות נראו לאורך כל הקולקציה. האישה של לנוון בעונה הבאה היא אישה אינטליגנטית, משכילה, רב תרבותית, בעלת טעם וסגנון אישי, חובבת טיולים בעולם ושואבת מכל תרבות השראה בבגדיה. כך, בלטו בקולקציה העיטורים והמתכות הגסות ששולבו בשמלות נשיות מסאטן או קרפ. אותי אישית, כבשו כבר מהמבט הראשון הנעליים שלרגלי הדוגמניות. אלבז הצליח לשלב בצורה כל כך יפה ומושלמת תכשיטים במקום כל כך לא צפוי- כף הרגל. שלשלאות זהב נכרכו סביב הקרסול או חיברו בין הרצועה לחרטום הנעל. אלבז, ששילב בעבר אבנים יקרות או דוגמאות חרוזים בנעלים שייצר, הצליח גם הפעם להפוך את האביזר הנחשק ביותר כיום- הנעל- לנחשק עוד יותר. גם עיצוב הנעליים עצמן היה אטרקטיבי בזכות עצמו: עקבים גבוהים ומעוקלים יצרו סילואטה סקסית וגבוה, חלק מהעקבים נראו כאילו היו שבורים ועקומים. רצועת עור חום הנרכסת בעזרת אבזם גס יצרה את החספוס ששבר את המתיקות והעדינות הנשית. כל צעד של הדוגמניות צעק" יחי האובססיה הבריאה לנעליים".
וכאשר יש כאלה נעלים מושלמות לא צריך באמת יותר משמלה שחורה, פשוטה באשר תהיה, כל עוד תאבזרו אותה בזוג עגילים עם אבני קוורץ ענקיות בצבעים רכים או פסטלים כמו אלה של Philippe Ferrandis (עגילי זכוכית), או ענק זהב והקריסטלים שקופים כמו זה של Janis by Janis Savitt.

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Unknown אמר/ה...

I love Lanvin and your blog, it is very intelligently written! It was nice meeting you at the REPLAY presentation, hope we will bump into each other soon, in the meantime we will add your blog to our list:)

נעלולה אמר/ה...

וואו, מושקעות!
המון זמן לא ביקרת, חשבתי שאקפוץ להגיד שלום :)

the eye אמר/ה...

תודה תכלת! מטיול בבלוג שלך הבנתי שיש לנו יותר מדבר אחד משותף (לנוון והחתולים, מדהים!!!)...
נעלולה: שלום! מוזמנת תמיד.

בלוג אופנה - Blonde Bleach אמר/ה...

אני מאוד אהבתי את בחירת הבדים שלו עבור הקולקציה הזו.
אגב, שמת לב שהוולאנים שולטים באביב האלבזי?

נעליים יוצאות מן הכלל.

וכן, עשית לי חשק לאיזה קריסטל גדול באוזן..

k o b i אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
לוחות אמר/ה...

מהמם אני אישית אוהבת את העיצוב של הבגד הכחול אלבר אלבז ל"לנוון" המלך

אנונימי אמר/ה...

איפה קונים את הקולקצייה הזאת של הנעליים???? אני רוצה להספיק לקנות זוג לפני שאני יולדת!!! דחוף!!!

the eye אמר/ה...

כיכר המדינה, "הלגה עיצובים".
רוצי...
:)