יום רביעי, 3 בפברואר 2010

The color purple

כאשר הופיע Tinky Winky, טלטאבי סגול בסדרת הילדים המצליחה The Tellytubbies" " (בהפקת סימון קאול), הרבה אנשי חינוך, הורים ופסיכולוגים הרימו גבה. הוא סימל עבורם זהות מינית "שונה", מגדרו המיני לא נפל לשום שבלונה ברורה, "שזיף מבולבל". היו שטענו שהצבע והדמות (שנהגה ללכת עם תיק נשי אדום) מייצגת הומוסקסואליות גברית או את הספקטרום של זהות מינית מגדרית שבין גבר לאישה וכו'. אבל אופנה לחוד וסדרות ילדים לחוד.
הצבע הסגול הוא צבע שגברי העולם החלו לשלב במלתחתם כבר לפני כשלוש שנים. זה אומנם נעשה תחילה במשורה, ממש כמו כל רעיון חדש שמוצע לגזע הגברי שאינו אוהב שינויים חדים ודורש זמן רב להסתגלות. שריגים סגלגלים- בצבע לילך או כהים יותר כשזיף, ניתן למצוא כבר נזמן ברשתות כמו זארה וh&m בעולם או קסטרו בארץ. אבל העונה נשלחו למסלול חצילים בשלים של ממש. "טוטאל לוק" שכולו סגול, ממש כמו הטלטאבי, ללא בושה, עם כל האביזרים הדרושים.
מעור או מצמר, מעילים ארוכים, מכנסים, מקטורני קטיפה ואפילו חצאית אחת של ז'אן פול גוטייה. הצהרה אופנתית, אמירה חברתית או סתם טרנד חולף ימים יגידו. מעניין אם נזכה לראות אנשים מונוכרומטים כאלה ברחוב.

2 תגובות:

טנטי בקי אמר/ה...

הסגול הזה מתאים מעולה לגברים. באופן מפתיע זה ניראה ממש טוב גם בעיצובים המשונים. באופן כללי ניתן לומר שכניסת הצבע הזה למלתחה הגברית זה חדשות טובות.

the eye אמר/ה...

הכל נהדר, כל טרנד. עד שאתה יוצא מהבית ומבין שכולם משובטים וניראים אותו דבר. אנשים לבושים כאילו בתאום מראש.