יום שבת, 28 בנובמבר 2009

True collectible luxury:

left and right, Maison Martin Margiela autumn/winter 2007; centre Maison Martin Margiela spring/summer 2008Clockwise, from centre: record dress, £3,938; elastic bands jacket, £4,250; wigs jacket, £5,303; sandals jacket, £2,550; tinsel jacket, £4,900, all Maison Martin Margiela, available on Yoox.com
Maison Martin Margiela הוא תעלומה שמסעירה את עולם האופנה מאז הופיע המותג האוונגרדי והמסקרן הזה לפני 21 שנה. המעצב העומד בראש המותג לעולם לא צולם, לא עלה לקוד קידה בסוף תצוגה, איש אינו יודע כיצד נראה ועל ראיונות לעיתונות הוא עונה בפקס
עכשיו, בית האופנה החשאי הזה, ששמועות לגבי פרישתו של המעצב הראשי ואפילו ספקות לגבי קיומו מציפות כל פינה בטורי רכילות האופנה, פותח את הארכיונים שלו לקהל הרחב, אך עדיין לא במחיר שווה לכל נפש. לא פחות מ 100דגמי ארכיון אייקונים מהשנים 2005-2009 בהם: מקטורן הפאות (£5,303) מקולקציית חורף 2008 או זקט הרצועות האלסטיות עם הכתפיים המחודדות מקולקציית הקיץ באותה השנה(£4,250) ימכרו באתר Yoox. אז אם יש לכם כמה אלפי לישט"ים מיותרים, זו עשויה להיות קניית חייכם.

3 תגובות:

k o b i אמר/ה...

תעלומה זאת בהחלט המילה בהקשר למותג הזה...
כי למרות הבגדים הכל קונבנציונלים שלהם , הם עדיין מצליחים.

אפילו האתר הרשמי של המותג [אתה יכול להוסיף קישור] הוא באמת עזוי... כי כשנכנסים אליו חושבים שקרתה תקלה למחשב חחחח , מעניין !!

נעלולה אמר/ה...

האתר שלהם באמת איום ונורא. בכלל, כל המותג הוא לטעמי התחכמות אחת גדולה ומיותרת. הרבה יחסי ציבור טובים ומעט מאוד פריטים מעניינים באמת הפכו אותו ל"מסתורין" שחובה לשלם אלפי דולרים כדי לרכוש את עיצוביו ולגלות משהו ממנו. אני אחסוך את מעותיי לטובת מעצבים שמדברים אליי בגובה העיניים ולא חשים צורך לדכא אותי באתר זוועתי ולא קומוניקטיבי ובאקססוריז שמעוותים את מי שמשתמש בהם.

the eye אמר/ה...

נעלולה, ואני חשבתי שאני ציני?!
איפה רוח ההרפתקה, הפיוטיות והפנטזיה? יש משהו מרגש בלבישת עיצוב שאתה לא בטוח שאתה לגמרי מבין, לא בטוח מי בדיוק עיצב אותו, האם זו אומנות או סתם אחיזת עניים.
ואפילו את התיחכום של האתר, די אהבתי. לדעיתי זה מאוד יצירתי!