יום שלישי, 6 באוקטובר 2009

McCartney פרוה...

עיצוביה של סטלה מקרטני ידועים בפלטת צבעים ניטרלית: ורוד חיוור, צבעי גוף ואפור, אך העונה היא החליטה להזריק קצת צבע וחיים לקולקציה. אומנם צבעי הקרם ואופוויט עדיין היו בבסיסה של הקולקציה, ניתן למצוא בה עושר צבעוני: כתום, אדום, צהוב וסאטן ורוד או כחול שיצר אפקט מרשים וכובש- מעין כחול מטאלי שהופיעה במכנסיים וג'קטים (שנלבשו בנפרד ולא כחליפה, כך תרמו לאקלקטיות של הקולקציה). גופיות תחרה בגוני לבן וורוד שנקשרות סביב הצואר שולבו עם מכנסים בגזרה גבוה וחגורה שחלקה העודף אסוף בלולאה סמוך לאבזם יצרו מראה קליל ונונשלנטי. חצאיות ג'ינס נלבשו עם חולצות כותנה קלילות רחבות שנעו בחופשיות על הגוף. מכנסיים רחבים כמצנח בצבעי כחול וורוד היוו את הקונטרה למכנסי חקי מחויטים שהופיעו בקולקציה. היו גם חולצות רפלס מאסיביות עם כתף אחת בצבעים זועקים וחצאיות שיפון נפוחות עם דוגמאות של התזות צבע. הקולקציה היתה לבישה ומותאמת ללקוחותיה של מקרטני ובייחוד לחברותיה גוינט, קייט, מדונה וסיינה. בקבל ישב אביה של סטלה, פול מקרטני (בליווי בת זוגו החדשה) שמקפיד לא להחמיץ אף תצוגה של ביתו. בקהל ישבו גם טוויגי וביתה שלבשו, לטענתן- שלא במכוון וללא תאום מראש, את אותה השמלה בדיוק.

Notes:
-הקולקציה הייתה דיי פשוטה וחסרת מורכבות (כעט אני שואל את עצמי למה בכלל הזכרתי אותה? אבל אם כבר רשמתי את הפוסט, אז הינה...).
-הקולקציה הזכירה לי מאוד את סגנון הלבוש של דר, הבלוגרית- "אפונה", הייתכן שהיא האחראית לסטילינג של הקולקציה?

4 תגובות:

pea אמר/ה...

איזה קטע, בדיוק חשבתי לעצמי כמה מצאה חן בעיני הקולקציה הזו. כן, היא די בייסיקית, אולי אין בה הפתעות מיוחדות והיא לא ממציאה את הגלגל אבל משהו שם ממש ממש עובד לדעתי. לא טעית... :))

the eye אמר/ה...

בירכותי, עכשיו את איקון אופנה, מבחינתי זה רישמי...:)

אנונימי אמר/ה...

כחול רויאל!!

sefi אמר/ה...

אני ממאוד אהבתי. יש בה משהו מאוד שנות ה-90. לא רואה שום קשר לדר, לצערי. היא יפה ולבישה וזה כניראה מה שמוכר בשנים של משבר כלכלי. אני בטוחה שמעצבים כאלה, שעושים אופנה יומיומית יחסית, חושבים גם על זה.
אחלה ביקורת.