יש אנשים שיעשו הכל כדי לזכות במעט תשומת לב. קחו לדוגמה אדם קימל, אדריכל שהפך למעצב בגדים, הציג את קולקציית הגברים שלו לחורף 2010 בפאריז. הבגדים: שעמום אטומי. לא היה דגם אחד ששוה להסתכל עליו פעמים, סטנדרטי, בנאלי, יום יומי, בקיצור סתם.
אז מה עושים? לוקחים מסכות של מפלצות, ועוטים על פני הדוגמן. במחשבה שנייה אפילו לא צריך דוגמן (ואכן, נראה שלמציג הבגדים יש מעין כרס בירה...). אולי. הרעיון של המעיל עם ההדפס של לוח ההימורים עליו יכול היה להיות נחמד, אבל על רקע האווירה הפורימית הזו הוא מאבד את קיסמו וגם זה הופך לגימיק זול.
אבל בשורה התחתונה, הצליח לו. בכל זאת רשמתי עליו ולא על מישהו אחר...
סיקור נרחב יותר של שבוע אופנת הגברים בפריז- בהמשך...
Notes:
-רציתי לציין שקימל הציג בעבר קולקציות מוצלחות ומענינות הרבה יותר.
-המוטיב של "מועדון הקרב" הופיע כבר בתצוגות של דיסקוורד וג'אן פול גוטיה. הדוגמנים צעדו מאופרים בנתזי דם וסריטות על גופם.
תגובה 1:
ואני דוקא אהבתי את החליפה בצבע
mauve
(איך קוראים לצבע הזה בעברית? ורוד עתיק?)
הוסף רשומת תגובה