יום רביעי, 13 בינואר 2010

מכתב העורך: האם אין נביא בעירו?

אומנם " בלוג זה עוסק באופנה. אופנה עילית, אמיתית, זו שמעבר לים" הוא נכתב בהחלט עם אוריינטציה לאופנה בארץ. כי עם כל החלומות והפנטזיות, אני עדיין יודע איפה אני נמצא, עם הרגלים על הקרקע, לא במגדל השן. עם השנים והניסיון עולם האופנה הישראלי הולך, מתבסס וצובר כוחות והערכה עולמית. אני לא מדבר על מעצבים המעתיקים דגמים מחו"ל, אלא אלה המובילים את המגמות באופנה בארץ ובעולם, עם סגנון יחודי ועם המון מה לומר. ההשקה של ויסוצקי ותצוגת האופנה בו, הפוסט הקודם על לנוון, שמאחורי העיצובים עומד אלבר אלבז, מבת ים (!), הם רק דוגמאות לקשר הישראלי.
לפעמים, צריך גם לתמוך בבאר שכולנו שותים ממנה בסופו של דבר. לכן, אני מזמין אתכם לבוא ליריד "מעצבי העיר" שיתקיים בגני התערוכה בסוף השבוע (14-16 לינואר).
היריד, שיכלול מעצבים וותיקים מתל אביב, מאפשר גם למעצבים צעירים ומתחילים להציג את יצירותיהם למחירה. כיוון ש"כוכבים נולדים" באופנה זה עניין שמסקרן אותי אישית, ואני בטוח שגם אתכם. יהיה מעניין לראות מה אפו לנו בתנור בבתי הספר לעיצוב אופנה בזמן האחרון. תמיד מרגש לגלות משהו חדש שלא הכרתה קודם, עם פוטנציאל...ויותר מרגש לגלות רטרואקטיבית שאתה ראית אותו קודם....
אני אהיה שם, עם המצלמה כדי שאוכל לשתף אתכם בnote's שלי....

אין תגובות: