יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

Christopher Kane creates wonders again!

הקולקציה שהציג קריסטופר קיין התאפיינה בסילואטה חדשה שהעניק לבגדיו: ארוכה יותר, משוחררת, חופשית, מתוקה, נשית ומתנזרת יותר מאשר הגזרות שאיפינו אותו והביאו לו תהילה.
במבט הראשון, בד משבצות כחול, ורוד שוקולד ובז, שאיפיין את כל דיגמי הקולקציה ושולב לאורכה כחוט השני העניק תחושת פשטות וסתמיות לבגדים, אך בהתבוננות ארוכה יותר, לא ניתן היה להתעלם מהתחכום שבגזרות, האפקטים שהצליח ליצור המעצב עם דגמיו ובחדשניות שלהם. היו אלה בגדים הולמים וראויים להילבש לטקסי יום ראשון בכנסיה או לברבקיו אמריקאי אמיתי (האם זו אחת מהשפעותיה של הגברת הראשונה של USA?).
בקולקציה בלטו משחקי השקיפות, חצאיות פליסה, שסעים עמוקים בחזית ובצידי החצאיות, עיטורי פרחים ויקטוריאנים רקומים על טול ואבנים נוצצות. אורך החצאיות היה בגובה הברך, בניגוד למה שאיפיין את עיצוביו של קיין בעבר, או האורך שנשמר בגדר קונצנזוס בשבוע האופנה בניו יורק. גם קיין, כמו מעצבים בריטים רבים אחרים התמקד הפעם באזור החזה והדגיש אותו על ידי קונטור וברזלים המזכירים חזייה. אני חייב לציין, שהבגדים ניראו הרבה יותר טוב על בוידאו, מאשר בתמונות הסטילס.
בקהל ישבו סר. פיליפ גרין, הבעלים של TopShop ונותן החסות\המימון לתצוגה זו ארין אוקונר, הסופר מודל הבריטית ודונטלה ורסצה (קריבטופר קיין היה שותף בעיצב קולקצית האקססוריז וחלק מהבגדים עבור מותג הבת של ורסצה: ורסוס- שדונטלה עצמה החלה כמעצבת הראשית של קו זה כאשר אחיאה ג'יאני ז"ל עוד היה בחיים).
אפילו אנה וינטור, ישבה בשורה הראשונה ומשכה את כל הפלשים, לבושה במעיל מעור נחש, של פראדה כנראה. 2007, היתה הפעם האחרונה שוינטור כיבדה את לונדון בנוכחותה. היה זה בשורה הראשונה בתצוגתו של גרת' פיו, שמאז נסק והצליח לעין שיעור. וינטור ידועה בחיבתה למעצבים צעירים ומרגשים, את מי תגלה הפעם? נחכה וראה.

8 תגובות:

Tal אמר/ה...

לא רק קרייזי גרל (לובה) גם אני קוראת כאן! :)

אבל אני בניגוד אליך ממש לא אהבתי את הקולקציה הליצנית והיותר מידי גימיקית של ג'רמי סקוט.
מצד שני, בקולקציה של קיין הזדהתי עם מה שכתבת, גם לי היא נראתה "פושטית" בהתחלה אבל נהייתה יותר טובה ככל שהסתכלתי עליה יותר.
אגב, על הקולקציה של erdem נגיד, צריך להתסכל רק על התמונות של הדיטיילז בסטייל.קום היא מרהיבה מקרוב והרבה פחות מרגשת מרחוק.

the eye אמר/ה...

נכון, יש לי עוד כמה קוראים...

גם אני ראיתי את התצוגה של Erdam ודיי אהבתי את מה שהוא עשה. הוא המשיך עם הפרחים, ובכלל, הקולקציה נראית יותר מראויה למסיבת תה מנחה בגן בריטי כלשהו.

the eye אמר/ה...

בקשר לג'רמי סקוט, הוא תמיד "in your face", מבחינת הבנאליות של המסרים שלו, אבל צריך לשמוע אותו פעם אחת מסביר מה מאחורי הקולקציות שלו, כדי להבין כמה הוא עמוק, באמת.

לובה אמר/ה...

אגב, לא הבטחת לנו (לי בעיקר) כמה חודשים קודם לכן פוסט עם אאוטפיט שלך באזור תקופת החגים?
לא אשכח ולא אסלח!

the eye אמר/ה...

ואו, את מביכה אותי...
זה באמת משהו שאני עובד עליו, בדיוק היום הרהרתי מה אני אלבש, איפה אצלם, מי יצלם...
מאוד מחמיא לי שזכרת, עכשיו באמת אין לי ברירה- חייבים לספק את הסחורה...

לובה אמר/ה...

כפי שידוע לך, אני מעריצה נאמנה.

Dana (MODAna) אמר/ה...

מוזר לראות את השם של קיין ולא לצד תמונה של קוף שואג.

אנונימי אמר/ה...

התצוגה הזו היתה קצט מתה, באמת אולי היה חסר שם איזה קוף שואג או לפחות קארין רוינפלד.