יום חמישי, 25 ביוני 2009

DSQUARED²: lets go camping in the Canadian woods

מטפסי הרים, שוכרי מחנאות קמפינג, אוהבי הטיולים הרגליים בטבע או הספורט האתגרי היו הפעם מקור ההשראה שלזוג התאומים הקנדים, שהציג השבוע במילנו את קולקצית הגברים שלהם לקיץ 2010. הקריאה לחזרה לטבע, כנראה מתבטאת מילולית, ולא רק בeco-friendliness . השניים חזרו לילדותם ולימים בהם נהגו לחכות בציפייה לטיולי מחנאות קיץ (camping) ביערות השופעים של קנדה.
על המסלול הדוגמנים לבשו מכנסי טיפוס הרים קצרים מג'ינס או בד בצבע חקי מקופלים עד מעל הברך וישבו נמוך על המותן בצורה מרושלת, קז'ואל (לעיתים בליווי חגורה פתוחה, לעיתים בליווי גטקס כותנה). וסט הצלה או מעילי דובון ומעילי גשם מניילון בצבעים של כחול, ירוק אדום או צהוב יגנו עליהם מפני הקור של היער, או זה המגיעה מכיוון ביקורות המבקרים.
גרבים עבות בצבעים של כתום או צהוב עז בצבצו ממגפי עבודה, גומי, נעלי טיפוס הרים או סנדלים שננעלו לרגליהם של הדוגמנים. כובעים רחבי שוליים, רתמות טיפוס, תרמילי גב למטיילים השלימו את ההופעה. השורה התחתונה: צעיר, קליל יומיומי, לביש אבל היו להם קולקציות מוצלחות יותר. מדי עונה, הקולקציות שמציגים השניים (הן לגברים והן לנשים), מהוות חלק מרשימת "חובה לראות", השנה הם די אכזבו. זו גם אולי הסיבה שהחלטתי לכתוב את הפוסט הזה כמעט באופן אינטואיטיבי. כאמירה כללית, שבוע האופנה במילאנו הפך בשנים האחרונות למסחרי וטרנדי, כזה שהולך יותר מידי על בטוח ופונה ישירות לכיס הצרכנים. הדבר יצר חיפוש אחר אלטרנטיבות: מעבר לבנאלית-פאריס, ובייחוד המעצבים מאנטורפן שמציגים בו, לונדון, טוקיו ועוד- מסתמנות כהבטחה. Dean & Dan Caten, הם שמותיהם שני התאומים שהצליחו להפוך את המותג שהקימו, והתמקד בתחילה רק בג'ינסים- למותג מצליח, מוערך ונחשק. הקלילות, הנונשלנטיות, שביבי חוצפה, סקס אפיל, רוח צעירה והמון "אדיטוד", הפכו את הקולקציות שלהם למוצלחות כל כך. השניים גדלו במשפחה חסרת אמצעים בקנדה, ובתור נערים, בתקופה שבה הג'ינס היה "שלאגר רציני", אביהם השמרן- אסר עליהם ללבוש אותו; כדי שלא יחשבו שהם עניים. השניים מיחסים לכך את הקיבעון והרדיפה שלהם אחרי בד זה, מעין מרד נעורים מתמשך.
המותג " Dsquared²", שחגג לא מזמן עשור, נקנה לאחרונה ע"י דנסו רוסו, מנכ"ל תאגיד דיזל (החולש גם על מיסון מרטין מרג'יאלה, ויקטור ורלף, מיס סיקסטי ועוד). הם גם עיצבו את התלבושות למופע האחרון של בריטני "Circus" ובקרוב תעלה תוכנית בהנחיתם בערוץ "Bravo".

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום. בקשר לפוסט שלך בנוגע לנעלי אצבע - מאוד אהבתי את הנעליים עם השרשרת ורציתי לבקש לדעת איך חיברת את השרשרת לרצועה. ניסיתי דבק חם וזה לא ממש הלך. אשמח לקבל תשובה. תודה.

the eye אמר/ה...

שלום אנונימי,
קודם כל תודה!

אני חיברתי את השרשרת באמת, כמו שהצלחת לנחש, בעזרת דבק חם. אבל אני לא מתכוון לנעול אותם וזה בטוח לא יציב לאורך זמן.
יש לי שני רעיונות בישבילך:
1. אפשר לקחת חיליה.טבעת דקה של שרשרת (שקונים בחנויות חרוזים) ולנקב את רצועת הגומי של הנעל בצידי הרגל ובקודקוד, ובצד השני לחבר לשרשרת בשלושת המוקדים. אבל סביר להניח שזה לא יהיה נוח לרגל.
2. אפשר פשוט ליתפור את השרשרת לנעל בעזרת חוט בצבע הכפכף.

אני מקווה שזה יעזור,
בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

היי שוב. בסוף השתמשתי בדבק מיוחד מחנות לחומרי יצירה וזה עבד. תודה רבה על ההתייחסות ועל הרעיון המדליק!

the eye אמר/ה...

בכיף!