יום רביעי, 22 באפריל 2009

חילופי גברי בנינה ריצי

יש לי חוב קטן: בסיקור האחרון של קולקצית החורף של נינה ריצי, דיווחתי על השמועות בנוגע לעזיבתו של Olivier Theyskens את משרת המנהל האומנותי של המותג וכמובן על ההכחשות שלו לכל העניין. ובכן... היום התפרסם טסקינס יוחלף ע"י Peter Copping, בוגר Royal College of Art and Central Saint Martins, שעבד יחד עם מרק ג'יקובס עבור המותג לואי ויטון. פטרו יעצב את קולקצית "הנופש"(resort) הבאה שתימכר בלעדית בחנות הדגל של המותג בAvenue Montaigne.
את תצוגת האופנה הראשונה שלו, יציג קופינג רק במרץ, כך שיש לו מספיק זמן ללמוד את מורשת המותג ולנסות למלא את הנעליים הגדולות והמדהימות של קודמו לתפקיד.

(נעל מתוך הקולקציה שעיצב טסקינס לנינה ריצי לחורף 2010-2009)


ובאשר לטסקינס, פשוט לא הולך לו,מה?...מזל נאחס...כל כך מוכשר, וכבר נזרק משני בתי אופנה (גם מרושאה) למרות שהציג בשניהם קולקציות שזכו לשבחים ע"י עורכי האופנה והקניינים אבל אולי לא בעלי המותג? יכול להיות שיש כאן שיקולים כלכלים? האם טסקינס השקט והקוקטי הוא בעצם דיווה דורשנית ודורסנית? מה יהיה בית האופנה הבא שיאמץ אותו? כמה זמן יצליח לשרוד שם?...
כל זאת ועוד...בפרק הבא.

קישור לפוסט הקודם בנושא: http://fashioneditorsnotes.blogspot.com/2009/03/its-all-about-silhouette.html

ועכשיו נעבור לפינת ההיסטוריה והתרבות: בית האופנה " Nina Ricci " הוקם בצרפת ב1933 ע"י מריה ריצי (שהיתה אז בת 50) ובנה רוברט. המותג התאפיין בעיצובי הוט קוטור רומנטים. ב1948 השיקו בנינה ריצי את L’Air du Temps, שנותר אחד הבשמים המפורסמים והנימכרים כיום.

אין תגובות: