יום רביעי, 29 באפריל 2009

אהבתו של כוכב (אופנה) לכוכב לכת

(המחיר "לא אקולוגי")
יום כדור הארץ נחגג ליפני שבוע, אך האהבה והדאגה לכוכב הלכת עליו אנו חיים נמשכת...
Alexander McQueen , המעצב הבריטי הידוע ביצירותיו הקונספטואליות והאוונגרדיות, כבר הפגין את דאגתו לכוכב הלכת השברירי שלנו ולטבע הנכחד בתצוגת האופנה לקיץ הנוכחי (כבר לפני חצי שנה) והמשיך להביע את מחאתו כנגד פסולת ואשפה שמצטברת בעולמינו (בתצוגה לפני חודש וחצי- לחורף הבא (הפוסט שסוקר אותה כבר בדרך...)). מקווין, שבגדיו נמכרים במחירים מרקיעי שחקים, התגלה בעונות האחרונות כחובב מוטיב הגולגולות. את הגולגולות הוא משלב באביזרים המתומחרים במחירים נמוכים יותר, כדי שמעריציו העמידים פחות יוכלו לקנות פיסה מפרי יצירתו. המחירים עדיין רחוקים מלהיות שווים לכל כיס.

(צעיף ברקע: 260$, חולצת T: 196 ליש"ט, גופיה עם הדפס קריסטלים:191 ליש"ט, טבעת זהב עם דבורה: 330$, טבעת פוקסיה עם 5 גולגלות: 255$, תיק קלץ עם אבזם גולגולת:1,905$, חפתי גולגולת: 155$. הכל מאתר המעצב.)

לאחרונה שילב המעצב את חיבתו לגולגולות יחד עם דאגתו לכדור הארץ, ויצר 200 צעיפים יחודיים ובהם גולגולת הנוצרת ע"י הצורות שעל כדור הארץ המתיבש. את הצעיף ניתן לקנות באתר המעצב. חלק מהרווחים יתרמו לארגון "Good Planet". מקווין גם השתתף בהפקת סרט שנועד להעלות את המודעות לשינויים האקולוגים, האקלימיים והחברתיים הנוגעים לכדור הארץ. שם הסרט הוא Home, בבימויו של Yann Arthus-Bertrand, והשותפים בהפקה הם חברת PPR, שבבעלותם 50% מהשליטה במותג של מקווין (המנכ"ל של החברה, אגב, חגג השבוע את נישואיו לסלמה הייק בונציה, בחתונה נכחו מפורסמים רבים וכוכבים בעולם האופנה כמו אנה וינטור, הכלה לבשה בלנסיאגה- סוף הערת שוליים).
הכוונה טובה, המטרה מקודשת, המעצב מוכשר אבל התוצאה דיי מפחידה, אני לא הייתי מסתובב עם זה על הצוואר...

תגובה 1:

Olivia אמר/ה...

כל הצורות האלו מאוד מרשימות
אבל לא ללבישה
יום טוב!