יום שלישי, 29 ביוני 2010

התחבר לחברבורות שבך

חוזי הטרנדים אי שם באירופה הרחוקה כנראה שמעו כי חפצה נפשי בפריטים מנומרים, שלחו קומוניקט וסידרו שלל אופציות לחובבי חיות (הכוונה לאלה שחובבים ללבוש אותן). טרוסרדי לדוגמה, יצאו בשלל אופציות מעוטרות חברבורות למין שקופח שנים: מעיל דמוי פרוות הנמר, שמזכיר לי את שמלת ההוט קוטור שעיצב מיסייה דיור בשנות בחמישים (מפרווה אמיתי כמובן), נעליים מנומרות חגורות ואפילו תיק.

(מימין, 3 דגמים לבית טרוסרדי, קולקציית קיץ 2011. משמאל: לואי ויטון קיץ 2011)


האם יתכן כי בקיץ הבא יעזו גברי העולם שאינם לוקים בתסביך מיגדרי- לצאת כך מהבית? אם נשפוט לפי כמות החצאיות ובפרט, אלה המנומרות של ג'יבנשי שנלבשו מעל גרביונים תואמים, ייתכן והעונה נוצר גבר מזן חדש.
בית האופנה ג'יבנשי התמקד באלמנטים השבטיים ובאסוציאציה האפריקית שמעורר הדפס הנמר. אי אפשר היה להבליט זאת בצורה טובה יותר מאשר להציג את "הקונספט" על דוגמן אפרו אמריקאי מגולח ראש בעל גוף שרירי ומנופח העונד שרשרת שחורה מחודדת. אופציה נוספות- ההולמת את ה"בחור העירוני": שרוולים מנומרים המציצים מתחת לחולצה לבנה מכופתרת ששולבה עם מכנסיים שחורים למראה "עורך הדין הביישן" או "פקיד השומה היהודי" בתוספת שרשרת מטאלית דוקרנית. מקטורן וחולצת צווארון מכופתרת מנומרים שנייהם או צרוף של מכנסיים קצרים מעל לגרביונים באותה הדוגמה, יכלו להוות תחפושת מושלמת לפורים שלפני שנה, אך היום- מוצגים בקולקציה לבישה של בית אופנה נחשק.

( ריקרדו טיסי- לג'יבנשי, יצא לטיול בספארי של אפריקה- וחזר עם אופציות לבוש אוטנטיות אך הציע גם תרגום לוריאציות לבישות עם אג'נדה מגדרית מבלבלת)


כריסטיאן לבוטון, גורו הנעליים, נתן את האינטרפרטציה העוקצנית לנעלי "סליפר" מנומרות עם ניטים מזהב. יתכן וכוונת המשוררר הייתה לתת גימור מחוספס לנעליים רכות, חסרות עמוד שדרה בדוגמה נשית, אך בפועל נוצר מראה מוגזם הגורע מהיופי שבעניין.
קן, בן זוגה של ברבי, הוא אולי לא אוטריטה לסגנון לבוש גברי (או כל דבר גברי אחר) אבל הבוב הכי "גיי פרנדלי" שיש הולבש על ידי יוצרי הסרט "צעצוע של סיפור 3" בבגד מנומר גם כן. מדובר בחולצה בצבע כחול עליה מוטבעות חברבורות נמר שחורות לצד נגיעות של זהב. חולצה מכופתרת זהה, קנה אחד מחברי בטופ שופ במהלך ביקורו לונדון לפני כשנה. במודעות הפרסומת של סטודיו 54, מככב צעיף הדומה באופן מפליא לזה של קן.

(קצת אקססוריז לקראת סיום: תיק של ג'אן פרנקו פרה, נעלי הניטים של לבוטון לצד המעצב וקן- הרכש החדש ב"צעצוע של סיפור 3")


הדוגמה האפרפרה, המזכירה את פרוותו של התן, הייתה הצעת ההגשה מטעם לואי ויטון והופיעה גם בקולקצייה של טרוסרדי. מראה מעניין, שזכה לאנטרפרטציה של חברות עממיות כמו M&H וקסטרו בעבר, אך לא הצליחו להותיר רושם מיוחד.


בקיצור, מבחינתי- תארזו לי הכל! היפוטתית הייתי יוצא לבוש בפריטים אלה מהחנות מרוב השמחה. בהחלט חלק אינטגרלי מרשימת הקניות בטיול הבא שלי לפריז.
ובקשר לשאלה האם באמת הייתי לובש אותם?

אולי כשיהיה לי אומץ.

7 תגובות:

sefi אמר/ה...

מתה לראות אותך במנומר.
תתחדש על התבנית הסולידית משהו.

the eye אמר/ה...

מתאים לי סולידי, לא?
בקשר למנומר: הלואי שהיה לי את האומץ. רציתי ללבוש צעיף מנומר לאירוע השקת חנות אקססורייז בארנה- אבל איך שיצאתי מהמונית, דחפתי אותו לתיק.
נפגשים מחר בקולוסאום?
יהיה כיף! כמו תמיד!!!

sefi אמר/ה...

כן, נפגשים! בוא עם הצעיף. מה אכפת לך. יהיה מגניב.

the eye אמר/ה...

בחום הזה?!
טוב, אני אחשוב על זה...

CORAL אמר/ה...

אין על מנומר :)
למרות שצריך לדעת איך ללבוש את זה כדי לא להיראות אחת מהצומת ..
בכל מקרה על בנים זה משהו שלא יצא לי לראות אף פעם למרות שזה צריך להיות מאוד מעניין ויפה !

אוראל כהן אמר/ה...

יהיה מעניין לראות את המנומר על גברים.
אני ממש אוהבת מנומר-בעיקר בגלל העובדה שעם סגנון אישי וטעם זה מדהים ומעודן כ"כ. :)

the eye אמר/ה...

אוראל, קדימה, לכי על זה...
:)