יום שלישי, 7 ביולי 2009

Karl Lagerfeld Revealed

היום בשעה 23:00 לפי שעון ישראל, יציג קרל לגרפלד את קולקצית ה"Haute Couture" של Chanel לחורף 2010. דיור ואלקס מביל, הציגו כבר אתמול, ארמני ג'יבנשי וקריסטיאן לקרואה (בשעה טובה!) הציגו היום. מחר יציגו גם גוטייה, ולנטינו ואלי סאב. עדכונים והרחבות כבר בדרך...ואני מבטיח לפרסם בסוף השבוע (אני כותב כעט על דיור, ואת לקרואה, בטח שאין לי כוונה לקפח!).
ובינתיים, מעניין לעניין באותו עניין: קצת רכילות על קארל לגרפלד, רק כדי להישאר מחוברים. (הפעם באנגלית עבור הקוראים

האנגלוסקסים של בלוג זה... ).
Karl Lagerfeld has an unique & spetial charecrer in the fhashion design world. He's uber talented, designing for Fendy, Chanel and his oun brand. He also has a publishing company, book store, and he is also renown as a fhotographer. But I guess that having a "super talent: has it's price. Lagerfeld’s ex-employee Arnaud Maillard, dishes about Lagerfeld’s narcissism and his new book “Merci Karl!” which he wrote two years ago.
Maillard on Karl Lagerfeld:


“He’s an unbelievable narcissist. He needs an eternity to get ready in the morning. He takes photos of himself at every photo shoot and puts them everywhere. He surrounds himself with a kind of royal court, nobody disagrees with him. Wherever he goes, there is Pepsi-Cola in a Baccarat crystal glass waiting for him and it gets replaced every 30 minutes. It’s like the 18th century.”

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

מותר לו להיות נרקיסיסט- הוא קארל לאגרפלד!
מחכה בכליון עיניים לסיקור קולקציות הקוטור.

Tal אמר/ה...

המממ, הייתי שמחה לקשקש איתך על התצוגות, ראיתי היום את דיור וחשכו עיני, הוא כל כך איכזב אותי... האמת שגם שאנל לא היה להיט, אבל אפשר להבין את זה אחרי קולקציית הנייר המדהימה-הורסת-יוצאת דופן-אין דברים כאלה של העונה שעברה והקולקצית קרוז שהייתה קסומה, נראה לי שקצת יצאה לו הרוח מהמפרשים...
אני חושבת שעד כה הכי אהבתי את של ז'יבנשי.
מחכה לגוטייה!
זה ידוע שקארל נרקיסיסט, הוא לא נורמלי באופן כללי וקצת דפוק. יש סרט דוקומנטרי עליו שמשודר כל כמה זמן בערץ הסרטים/ערוץ 8, תבדוק אם אתה תופס אותו, האמת הוא לא מאוד מעניין, אבל יש שם תובנות מעניינות על האדם שצריך להיות בשביל להיות כזה גאון אופנה...

k o b i אמר/ה...

אני מחכה לסיקור תצוגות הקוטור!!!
יש לי הרבה מה להגיד... :P

the eye אמר/ה...

וואו, איזה משב של אהדה. אני מתכוון לפרסם את מה שאני כותב מחר. אני לוקח את זה ברצינות...ונראה שגם אתם :)
פטיט לולו: ראיתי את הסרט. הוא דווקה מצטייר שם כדמות דיי אננושית...הסרט ממש לא מעביר את הביזאריות שבו. אהבות נכזבות, אובססיות לשלמות, סגידה לנעורים ואספנות כפיתית לצד פזיזות, קוצר סבלנות ושנינות- הם אלה שמאפיינים את לגרפלד לפי הסרט. רק עיתונות צהובה מספקת מידע על חייו האמיתיים.