יום רביעי, 12 בנובמבר 2008

הדיאטה של קרל....

רבים שאלו את עצמם כיצד הצליח מעצב העל הנודע, קרל לגרפלד, (הידוע גם בכינויו "הקיסר") להשיל כל כך הרבה קילוגרמים ממשקלו לפני מספר שנים. בעבר היה מזוהה המעצב העגלגל עם המניפה שאותה היה נושא לכל מקום, משקפי שמש כהים, ושערו הלבן האסוף בקוקו. הוא עצמו התוודה שישר מראה קריקטורי ומצועצע.
לפני כחמש שנים חל מפנה דרסטי בהופעתו של המעצב. הוא ויתר על המניפה, רזה באופן קיצוני והחל להתלבש בבגדיו של המעצב הדי סלימן לבית דיור הום. הוא גם הירבה לספר, לכל מי שהיה מוכן לשמוע, שהוא לובש את המידה הכי קטנה שריימת בקולקציה.

והינה, לאחרונה אולי נודע סודו של המעצב..
בחודש האחרון שהה המעצב בעיר ברלינגטון שוורמונט USA לצורך צילום קמפין הקיץ של "שאנל" (הוא עצמו צלם נודע ומוכשר). לפי עדות של האסיסטנט מסט הצילומים, קרל ביקש 7 קיקרות לחם מחיטה מלאה, שנאפה בפנסילבניה וחמאה המכונה: "I Can't Believe It's Not Butter"אותה היו צריכים להביא לסט במיוחת מניו-יורק.
לגרפלד שילם בתמורה 500$ בנוסף לכיסוי הדוח בשווי 200$ שקיבל בשליח.

בעבר היו גם דיווחים שהוא מעסיק עוזר שכל תפקידו הוא לשאת גביע קריסטל ולדאוג שיהיה מלא בדיאט קולה, כאשר הגביע מונח על מגש של כסף. ואכן, בתמונות שונות שתופסות את קרל לא מוכן, ניתן לראות את הגביע המדובר (פעם אחרונה שצילם את הקמפין עבור קולקצית החורף של פנדי, אותה הוא מעצב, בסנטרל פארק בניו-יורק, נראה הגביע ברקע).

אין תגובות: