יום ראשון, 5 ביולי 2009

It's all about the accessories

קולקצית ביגדי הגברים של המותג Bottega Veneta לקיץ הבא בלטה על רקע התצוגות המשעממות יותר של שאר בתי האופנה ולכן, זכתה לביקורות משבחות בסיקורים של עורכי אופנה שונים. פלטת הצבעים השגרתית של המותג: צבע חול ים, בז' חרדל וחונים למינהם נכחו גם השנה אך היה גם גיוון. בקולקציה נעשה שימוש בצבעם כמו אדום העז, ירוק וסגול כמו גם כתום ופוקסיה, שנראו עזים ובולטים יותר לצד צביעת טאי-דאי של הצעיפים והקרדיגנים (שפחות מצאו חן בעני) והיו מרעננים לאומת אפור ושחור ששלטו בתצוגות אחרות העונה. Tomas Maier הצליח להגיע לאיזון מדויק בין לבוש פורמלי וקג'ואל: הוא הציג חליפות מחויטות עשויות למשעי, עם דגש על כתפיים מחודדות(!!!) לצד ג'ינסים ומכנסים קצרים מבדים קלילים. הקפדה על הפרטים הקטנים היא מאז ומתמיד תמצית המהות המניעה את המותג, וגם העונה ניתן היה להרגיש בתשומת הלב לדקויות ולאיכות הגבוהה של הבגדים, תיקי העור הקלועים והנעלים. אני חייב להודות, שבעבר היו קולקציות שמצאו חן בעני יותר והעונה, עיקר האפיל של הקולקציה היה באקססוריז, או ליתר דיוק: בנעליים. נעלי הלאופרס הקלאסיות זכו לשדרוג מפתיע- בצבעים עזים כמו אדום, ירוק או כחול-טורקיז ובגימור לקה. תיקים מעור קרוקודיל צבוע בכחול עז, כמעט אלקטרי או תיק עסקים מעור יען גרמו לי להזיל ריר. תיק אחד שבלט במיוחד- היה זה תיק בעל הצורה המשונה, מעין אוזן המן כזו- עשוי עור כבד ואיכותי בצבעי אדום או חקי עם תפרים בולטים.

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

פרט לספק חליפה ספק קומביניזון בצבע זית, התרשמתי לטובה מכל הבגדים שהצגת.
בוטגה וונטה אלילים בתחום האביזרים. העבודה שלהם עם העור תמיד יוצאת מן הכלל, התיק מעור הטווס מדהים! מעניין איזה בחור אמיץ מספיק להסתובב עם תיק מרשים כ"כ בצבע טורקיז.
סוף סוף רואים קולקציה ראויה אחרי מצעד הזוועות שהצגת בפוסטים הקודמים
*אנחת רווחה*

the eye אמר/ה...

אין על Bottega Venta! הם לא מזייפים אף פעם, תמיד אפשר לסמוך עליהם על קולקציה טובה.

לובה אמר/ה...

אני חושבת שהסוד שלהם להצלחה הוא שהם הולכים על קו התפר שבין הנועזות לבין השמרנות. הם לא הולכים על בטוח כמו שאנל או דה לא רנטה מצד אחד אבל מצד שני הם תמיד שומרים על עיצובים נקיים ואלגנטיים, בייחוד באביזרים. כל הכבוד ושימשיכו כך.

k o b i אמר/ה...

מערכת התגובות כאן מעצבנת אותי , כל פעם שאני רוצה להגיב אני צריך לאפס את הסיסמא שלי !!!

טוב בחזרה לאופנה..
הקוקלציה הזאת לא הפילה אותי...
האמת שהיא גם לא נראת לי קולקציה..

בכל מקרה משבוע האופנה הזה אהבתי את :Ann Demeulemeester - אפילו תפרתי לי משם איזה ווסט שווה שראיתי!! :P חחח

חוץ מזה אהבתי את פראדה , קיצר תציצו בשני הקולקציות ההלה :P