יום שבת, 2 במאי 2009

"גבר גבר" מודל חורף 2009

(מימין לשמאל: Kris Van Assche, Marni)
אחרי טרנד הפיז'מות (http://fashioneditorsnotes.blogspot.com/2008/10/blog-post_657.html) שכבש את מילאנו ופריס, היה זה רק טבעי שקולקצית חורף 2009-2010 תלך צעד אחד קדימה ותחתיר את ה"גטקס" בתור הכוכב התורן. הגטקס יוצאים מהארון ועוברים לחזית, כאלטרנטיבה למכנסיים... אפשר לומר שהסקיניס היו רק הרמה להנחתה.
הגטקס, אותם מכנסי כותנה עם שסע המפשעה, או כפתורים לרכיסה, המוכרים לחלקינו מימות החורף הקפואים בצבא, מהארון של סבא, מסרטים על קאובויים, או על מהגרים במאה הקודמת. כעט, הגטקס מאבדים את הפונקציונאליות שלהם כבגדים תחתונים (לחמם את רגלינו השדופות) והופכים לפריט במלתחה העליונה, כחלק מהסגנון הגראנג'י, הרוק-פאנק האפל שכל כך הולך עכשיו.
הגירסה המועדפת עלי, היתה של Marni, שהציגו גבר צנום הלובש גטקס שחורים המבליטים את רגליו הרזות ויוצרים תחושה נונשלנטית ולא מתאמצת או זרה וחריגה.
גם הגבר של גוצי, שלא מפחד להראות נשי, לובש את הגטקס שלו עם מעיל פרווה, וניל או קרדיגן מבד לורקס. במראה- רוק/פאנק של שנות השמונים.
Kris Van Assche הציג את הגרסה המלאה: אוברול. כן ממש כמו זה של תינוקות או הברנשים הקשוחים במערב הפרוע. עם פריט כזה יהיה לכם קר רק מהמבטים של ההולכים והשבים. גרת פיו הציג גטקס שמרנים יותר, שנראו סתם כמו טייץ.
(שלושה ימנים: Givanghy, שלשה שמאלית Gucci)

הגטקס של ג'יבנשי היה מעור עם דוגמה של רצועות. היו גם מעיין נעלים שאליהן כאילו מחוברות גרביים המשכיות מצופות באבנים כחולות ונוצצות שהגיעו לקו המכנסיים וחשפו קטע ירך חשוף. הייתה גם גרסה של חותלות מכותנה בצבע שחור שהגיע עד לקו המכנס הקצר.

(מימין לשמאל: Galliano, Westwood, McQueen, Gareth Pugh)

חלק מעצבים שהלכו רחוק עוד יותר, והציגו גברים בגרביונים. לחובבי הדראג או תשומת הלב. הגבר של גליאנו כנראה החליט להתנסות במלתחה של חברתו או סתם לנצל את מכירת החיסול בויקטוריה סיקרטס. מקווין התמודד עם חוסר הגבריות שבלבישת טייץ או גרביונים כל כך צמודים על ידי שילוב של "קוד פיס" (מגן אשכים) שהשלימו את מראה "ג'ק המרטש- ששכך את מכנסיו". Vivienne Westwood, שנוהגת להלביש את הגבר שלה בחצאיות, בגטקס קלאסים עם כפתורים באזור המפשעה ואפילו בגרביונים, הציגה העונה מעין אוברול מוזר וגרביונים מחוררים.

ולסקפטים שבינכם, שלא מאמינים שנראה את הטרנד הזה ברחוב, הינה תמונה של Jefferson Hack (עורך ידוע של מגזיני אופנה ועיצוב לגברים ואיקון אופנה בזכות עצמו) שצולם לבוש גרביונים
כחולים המבצבצים מתחת לג'ינס הקרעים שלו. ויש אפילו אתר שמוכר גרביונים לגברים. קישור:http://tights-for-men.com/

4 תגובות:

ILook אמר/ה...

בחיי שאני בעד, אבל אני לא רואה את זה קורה. היית עושה את זה? אולי מתחת לג'ינס קרוע, אבל בארץ לא מספיק קר.
ונחמד שאת התמונה הראשונה אפשר להגדיל. אשמח אם תמשיך עם זה

the eye אמר/ה...

חורף בירושלים דיי קר, ויש מקום לעוד שכבה מתחת למכנסיים (כמו גופיה). אני לא יודע אם הרעיון מוצא חן בעני באופן פרקטי ויש לי קצת בעיה עם הקונספט. לא בטוח שהיתי לובש, אולי...

ILook אמר/ה...

אומרים שזה נורא מחמם, ומנסיוני מפורים הקודם זה גם די נוח (:

אנונימי אמר/ה...

הגיע הזמן שגברים יוכלו ללכת עם גרביונים בפומבי ולקנות בחנויות מבלי שיסתקלו עליהם בתור בעלי נטיות שונות