כמובן שהבעלים רוכבים על גל החגים של הקריסמס, פוסט קריסמס, וכל חג או מועד אחר, שכן לאחר ינואר קיימת מגמת ירידה טבעית שחוזרת כל שנה- בצריכה.
מרוב הסיילים של הקריסמס וראש השנה הנוצרי, נראה שבחו"ל כמעט שכחו שמדובר בחג דתי וערכי. התקשורת והמפרסמים מקדשים ומקדמים את תרבות הקניות בכל אפשרות (יום אחרי חג המולד "מייסיס" היה פתוח כל הלילה!, חלונות הראווה של בתי הקולבו מעותרים ברהבתנות ונועדו למשוך קונים). חיפוש אחר מציאות הפך ל"מצווה" ואנשים עורכים קניות ברשת כאילו היה זה פולחן דתי.
התפל שבקניות לקריסמס, הפך לעיקר, בעיתוי הזה של משבר הכלכלי עולמי ומיתון קשים.
התפל שבקניות לקריסמס, הפך לעיקר, בעיתוי הזה של משבר הכלכלי עולמי ומיתון קשים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה