הרבה מותגי אופנה אוהבים לשמור על קשר אישי עם לקוחותיהם. אחד מנתיבי התקשורת המועדפחם עליהם הוא- גלויות. כן, גלויה בכל בזדמנות:לחג, לכבוד קולקציה חדשה ואפילו ליום ההולדת של הלקוחה המתמידה (ללקוחות ה"מחוזרות" יותר, כלומר העשירות).
הנה דוגמה לגלוית הברכה לשנה החדשה של בית האופנה Dior , בשנה שעברה.
בתחום, עורכים וקנינים:
"שאנל" שלחו מוביל אנכי של עשוי גזרי נייר ועליהם ברכת שנה טובה בשפות שונות, הכרטיס של לואי ויטון מרמז על תוכניותיו של המותג לסייע לשמר את האתר ההיסטורי הפולינזיאני ,Easter Island, ע"י הקמת קרן סיוע, ג'יל דיקון יצר עיין שבקודקודה כובע סנטה מאבני סברובסקי, מנולו בלניק עיצב נעל בהשראת שיח לכבוד השנה החדשה ומוסקינו שלא אכזבו ביצירתיותם, שלחו מראה עם מסגרת בצורת ראש עם קרני אייל.
הנה דוגמה לגלוית הברכה לשנה החדשה של בית האופנה Dior , בשנה שעברה.
בתמונה נראה קריסטיאן דיור בכבודו ובעצמו מתקין רולים לשערו הכתיפתי של גליאנו (שכאמור, הוא מגלומן לא קטן).
עוד דוגמאות מענינות לגלויות שנשלחו השנה ע"י מעצבים בחו"ל ללקוחות המובחרים, אנשי עסקיםבתחום, עורכים וקנינים:
"שאנל" שלחו מוביל אנכי של עשוי גזרי נייר ועליהם ברכת שנה טובה בשפות שונות, הכרטיס של לואי ויטון מרמז על תוכניותיו של המותג לסייע לשמר את האתר ההיסטורי הפולינזיאני ,Easter Island, ע"י הקמת קרן סיוע, ג'יל דיקון יצר עיין שבקודקודה כובע סנטה מאבני סברובסקי, מנולו בלניק עיצב נעל בהשראת שיח לכבוד השנה החדשה ומוסקינו שלא אכזבו ביצירתיותם, שלחו מראה עם מסגרת בצורת ראש עם קרני אייל.
(בתמונה למעלה: בנוסף לכרטיסים שתוארו: כרטיס צבעוני של מיסוניעם כוכב, וכרטיס עם לוגו ולב של גוצ'י)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה