יום חמישי, 9 באוקטובר 2008

צידי הטרנדים...


כותונת פסים, מהיום לא רק ליוסף מותר...

אם לומר את האמת, אין לי מושג מאיפה הטרנד הזה הגיע. כאילו יום אחד איזשהו מעצב קם מהמיטה בבוקר על רגל שמאל והחליט, יחד עם הטמפרמנט ה"יצירתי שלו", שלא בא לו להחליף בגדים, ושזה נורא "אוונגרד" לצאת כך לעבודה. כדי שלא יעשו ממנו צחוק, הוא החליט שזה יהיה הבסיס לקולקציה הבאה שלו.
כמובן שכאשר כולם ראו את זה, הם לא רצו להראות חשוכים או כלא מביני דבר, ולכן שתקו. (מעין סיפר בגדי המלך החדשים).

ועכשיו באמת, מאיפה זה בא?
אם נלך רחוק אולי נחשוב על העירקים המזוהים עם פיג'מות פסים, או רחוק יותר יוסף.
הפעם הראשונה שאני זוכר שהפיג'מות הגבריות חדרו לאופנת הנשים (הפעם בתור פיג'מות ולא בגדי יום יום) היתה בתקופת הסדרה אלי מקביל לפני כ9- שנים, בה קליסטה פלוקהרט נראתה בהן פעמים רבות בדירתה. אולי ההשרה באה מיו הפנר המזוהה כל כך עם פיג'מות, חלוקי סאטן ונעלי בית.
ואולי באיטליה, הסידרה "פיג'מות" הפכה ללהיט גדול ואף אחד לא עדכן אותי? (עם הטעם של האיטלקים בבידור, לך תדע, אולי זה באמת הסיפור. עיין ערך מורן אטיאס?!)

בתצוגות האופנה של קיץ 2009 לא ניתן היה להתעלם מהמקום המרכזי שתפסו בפיג'מות. בפסים או פרחים, מכותנה או משי-סאטן, עם נעלי ביית תואמים או עם נעלי אוקספורד, בשילובי מקטורן מחוייט או חלוק חדר שינה-אי היה אפשר להתעלם מהן. (האמת שאת הסימנים הראשונים של חדירת הפיג'מות למסלולי התצוגות ניתן לראות גם בתצוגות חורף 08\09). מעצבי על כמו פראדה, טומס מאייר לבוטגה ונטה דולצה וגבנה ורבים אחרים העלו פיג'מות על המסלולים.


איך לבשים את זה?!

אז אם אתם באמת רוצים, וש לכם את מידת התעוזה המספקת, אולי כדאי לשלב רק חולצה או מכנסיים. העיקר לא ללכת על הטוטאל לוק. כך לדוגמה, חולצה מכופתרת עם פבים עדינים בגווני תכלת, מכותנה דקה, שניתן למצוא בכל רשת הלבשה.

אפשר גם ללכת על כיוון זאקט סאטן, למשל כמו זה של אמריקן אפרל- המשרה אוירה של "לבוש מחדר השינה".

והכי חשוב, תחשבו טוב לפני שאתם יוצאים ככה מהבית, מה שנראה לנו הגיוני בחדר מול המראה, לא תמיד עובד ברחוב!

אם יש לכם הצעות, רעיונות וכו, אתם מוזמנים להגיב!

בתמונההגדולה משמאל לימין: Vivienne Westwood , Dolce & Gabbana , Etro , Bottega Veneta .

תגובה 1:

ILook אמר/ה...

"ציידי הטרנדים" מדור מצויין!