יום חמישי, 23 באוקטובר 2008

שיגעון הנעליים...מיצר נעליים שיגעון!

טרוף הנעליים, נעליים מטורפות...אפשר למצוא אין סוף משחקי מילים. דבר אחד בטוח: נראה שבתקופה האחרונה הנעליים תפסו את מקומו של "ה"תיק ((The "it" bag והפכו ליותר מאביזר אופנה, אלא לסמל סטטוס ופריט אופנה המהוה נתיב לביטוי עצמי. המעצבים הגדולים וחברות המותרות והיוקרה מציגים דגמים חדשניים, אוונגרדים ומעניינים של נעליים, ונראה שהשוק הזה הולך וגדל. בד ובד התיקים, שקיבלו העבר את רוב תשומת הלב, הופכים לסולידים ופשוטים יותר.

נעליים- שלבשו נשים בשבוע האופנה בפריס. (משמאל,עם כיוון השעון: כריסטיאן לבוון לרודארטי, בלנסיאגה, לואי ויטון, קריסטופר קיין)
מתוך התצוגה של "Lanvi" קיץ 2009
נעליים של לואי ויטון, פראדה ומיו מיו.
נעלים של פראדה לקיץ 2009. אנקדוטה קטנה: בתצוגה האחרונה של פראדה הדוגמניות נאלצו להתהלך על עקבי "גורדי השחקים" הללו, ולמרות שמדובר בדוגמניות המנוסות והמובילות ביותר, לא היתה כמעט דוגמנית אחת שלא מעדה, החליקה, דידאה או פלה על המסלול. מוצ'יה פראדה הבטיחה בתגובה שהגירסה של נעלים אלה שתגיע לחנויות בעוד כ5 חודשים תהיה עם עקב נמוך יותר. היא עצמה תלתה את האשמה בגרביים הקטנות שגרמו להחלקה (הרעיון דווקה די מגניב, מחליפים רק גרב, ומקבלים נעל שונה לגמרי, ובטח אפשר ללכת גם בלי).


עוד נעלים מNet A Porter כריסטיאן לבוטון, ג'וזפה זנוטי, דיסקורד, זנוטי, רוברטו קואלי, פיר הרדי, רופרט סנדרסון.

נעלים סולידיות של מיקל קורס חורף 2008-2009

אין תגובות: