יום שישי, 24 באוקטובר 2008

מלון מוסקינו?


מותג האופנה של המעצב האיטלקי המנוח, ידוע בזכות הקלילות האלגנטית שלו, חוש ההומור אך גם הבגדים הסולידים והמרהיבים שלו.
תמיד הקסימה אותי "רוח השטות", של המותג. חלונות הראווה של המותג מעוצבות תמיד באופן לא שגרתי, ייחודי ומקסים. באחת התצוגות בין קהל המוזמנים ישבו בובות ענק של לובסטרים, חיות ים אחרות וברוזים המזוהים עם המותג. עכשיו אפשר להנות מהאוירה הקלילה והקסומה שהבגדים ורוח המותג יוצרים גם בחופשה הבאה שלנו במילנו.
בדומה לבתי אופנה ומעצבים אחרים, שמרחיבים את דריסת רגלם מעבר לתחום האופנה, וכובשים טריטוריות כמו מסעדנות ובתי קפה, תירות, מלונאות, תקשורת (פלאפונים), הוצאה לאור וכו'. גם מוסקינו כמו קרל לגרפלד, קריסטיאן לקרואה, מיסוני וארמני, עתיד לפתוח מלון קונספט\בוטיק משלו.
המלון Maison Moschino"" יוקם במילנו, במבנה המאופיין בסגנון נאורלאסי ששימש ב1840 כתחנת רכבת. המלון יסתרע ע"פ 54 חדרים יחודים ו-15 סוויטות, של חדר יעוצב ע"י המנהלת האומנותית של המותג רוסלה ג'ורדני ושאר צוות המעצבים. החותם הסוראליסטי והאירוני ישולב בחדרים בהשראת אגדות וע"פ הרעיון ש"לישון זה לחלום ולחלומות הם אגדות שאנו חווים. המותג מציע פרשנות לפרדיגמה של מלון קלאסי. המסדרון בקומת הכניסה עשוי בסגנון מינימליסטי ומכונה "החלום". צבע הרהיטים הקירות והתקרה קרם, ובתקרה מפוזרות נורות ויוצרות ניצוצות אור, כמו כוכבים. אחרי שעוברים ע"פ משטחים מבריקים וזויות חדות, מבחינים בסויטות חלומיות: פסל כיבסה העומג לייד כורסאת צמר, מתחת למרבד של עננים עבים עשוי דיסקי 3D.
בחדר אחר, בו משולב מוטיב הלבבות שהפך לסמל המותג. ניתן לישון מתחת לשמיכת לבבות מתחת לשנדליר ועליו לבבות או לשבת על כיסא הנראה כמו פרח בצורת לב, לב בצורת פרח, פה פעור או שזה בעצם איבר מין נשי. החדר צבוע בלבן שיוצר קונטרסט חד עם אביזרים באדום עז כאילו נועדו לפתות ולמלא את האורחים בתשוקה.
המלון יפתח ב2009, אז כדאי להזמין מקומות מראש.

מחלונות הראווה ניתן להתרשם באתר החברה: http://www.moschino.it/moschino.asp?eng=1&largh=800&lang=eng&exp=1&vaia=caricahome

אין תגובות: