יום שני, 19 ביולי 2010

הוט קוטור חדש, צעיר ובועט

אלקסי מביל, הקוטורייר הצעיר והמבטיח בעולם ההוט קוטור הפריזאי, בחר העונה להציג את דגמיו בסלון התה היוקרתי "אנג'לינה" על בובות. בית התה/פטיסרי, הממוקם בRue de Rivoli , הוא אחד המקומות הוותיקים והיוקרתיים ביותר בפריז אולם גם אחד העמוסים שבהם, עובדה המבליטה על דרך הניגוד את דגמיו הסולידיים והאקסקלוסיבים של המעצב. מביל, שנהג בעבר לשלב את בגדי הקוטור שלו עם בגדי פרט אה פורטה, בחר להתמקד הפעם בבגדי קוטור הניתנים ללבישה בחלקים.

(מודולרי, סולידי ומעוטר במינון מדוייק- ההוט קוטור של מביל לחורף 2010)

עליונית משי אורגנזה בצבע אפרסק חיוור עם שרוולי שכבות של טול ואורגנזה עוטרה בשני סרטים בהירים על באזור החזה קיבלה אופי שונה כאשר שולבה עם חצאית מקסי שחורה לעומת מכנסי צינור שחורים. שמלת קטיפה בעלת מחוך מורכב נרקמה בגזירים דמויי עלי כותרת בצבע ורוד נוגה לצד אורנמנטים בכסף וזהב לקבלת מראה של קוטור מאופק. עליוניות ארוכות שרוולים בתכלת או ורוד עדין שנרכסו בקשירה היו בקונטרסט מושלם לשמלות מקסי שחורות בגזרת בת ים.

(החזית ב"אנג'לינה" ומנת הדגל של המקום: Mont Blanc -קרם ארמונים ווניל המצפה בסיס של מרנג! ואם כבר מדברים על יוקרה, הסעדים במקום מקבלים גם כיסא מיוחד להנחת תיק הנשיאה שלהם)


מביל מאפשר ללקוחותיו להזמין כל אחד מהדגמים עם עושר רב או דל יותר של עיטורים, מעשי ידיו של ססיל הנרי. כך, המעצב בעל התשוקה והמחויבות לקוטור המסורתי, מצליח להמציעה את שמלותיו בתקציב סביר יותר.

8 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

רגע רגע- הפריט השמאלי, זו שמלה אחת או שמלה ועליונית?
טוב, בכל מקרה- זה הבגד הכי פייתי ומקסים שיצא לי לראות.
(למרות שלא הייתי מתנגדת גם לאאוטפיט השני משמאל. או השני מימין)

the eye אמר/ה...

מג'ורי,
זו שמלה אחת, החלק העליון רקום בעבודת יד מסורתית של הוט קוטור. כפי שרשמתי יש ביתי אופנה מיוחדים לעבודות הריקמה העדינות האלה.

מה שמדהים הוא כמה הבגדים לבישים, זה לא דומה לאף הוט קוטור בשום תקופה אחרת.

מתעניינת... אמר/ה...

המחשבות שלי מסתכמות כרגע במילה אחת: וואו!
אני טסה לפריז עוד שלושה ימים, יש אפשרות להשיג איפשהו פריטים מהקולציה שלו בלי הזמנה מיוחדת? אם כן ידוע לך אולי איפה? מחפשת בגוגל ולא מוצאת משהו מיוחד...

the eye אמר/ה...

מתעניינת,
פריטי ההוט קוטור שלו נמכרים כמובן בעשרות אלפי יורו, וכל שמלה נתפרת אחר מדידות קפדניות וממושכות.
אם בכל זאת בא לך משהו רדי טו וור, זו כתובת האתר: http://www.alexismabille.com/index_en.html
תהני במסע הקניות בפריז
ובהצלחה!

מתעניינת... אמר/ה...

ראשית כל תודה רבה,
בניתי יותר על האקססוריז, פשוט עם השמלות שאהבתי אין כל כך לאן ללכת פה בארץ (למרות שאני דתייה ויש את כל שמלות הפאר בשבתות וחגים, עדיין זה יתאים רק אם אתארס מתישהו :)).

מה שמאוד מיוחד בעיניי בעיצובים שלו מלבד זה שהשיק הפריזאי בהם עשוי במדויק לטעמי היא העובדה שהוא מאוד זורם עם הגוף הנשי, שזה בהחלט ראוי לציון כי הוא לא פגע לרגע בכל שאר הפרמטרים האחרים אלא להיפך.

שוב תודה על הלינק שצירפת, הכתובת נכנסת לרשימה :)
וכמובן תודה על הכתיבה שלך באופן כללי, עוקבת בקביעות ונהנית ביותר :)

nyc fashion אמר/ה...

1. עשית אותי רעבה עם התאור על המרנג
2. אני הוקסמתי מהתצוגה של ג'יבנשי.
3. מתכוננת לשבוע האופנה בניו יורק, את מגיעה?

the eye אמר/ה...

גם אני הוקסמתי מג'יבנשי, כמו כל שנה...
בניו יורק אני אהיה ברוחי...

אנונימי אמר/ה...

very good!