יום שישי, 23 באפריל 2010

אופיום שיק

הרואין שיק היה "תמצית ההוויה" של שנות התשעים. העונה, ברוח הסמים הקשים, גדולי המעצבים מביאים לנו את האופיום שיק לחורף הבא. צבע הפרג, האדום השטוח, בעל הגוון הכתמתם- קסם העונה למעצבים רבים שזרעו אותו בין הדגמים שהציגו. את השימוש המוצלח ביותר בצבע זה עשה לדעתי קריסטוף דהקרנין, כשייצר מכנסי עור בגוון האדמוני, בגזרה הדוקה על הגוף. הנוכחות והעוצמה ששידרו השתלבו במדויק עם רוחות המלחמה שנשבו בקולקציה. שילוב האדום החייתי בבגדי עור יוצר מראה שקשה לעמוד בפניו, כך, גם טופ העור של בוטגה ונטה מצליח לעורר תאווה.
(בלמן, אלכסנדר מקווין, בוטגה ונטה, פוצי)

כנראה שלא כל אחת תרגיש נוח לבוש צבע כל כך עז ומאוד יתכן כי אין הוא מתאים לכולם. כך, נגיעות של פרג במעיל או בגרביון הנלבש תחתיו כפי שהציע ז'אן פול גוטייה, יהיו הפתרון הראוי למסרבים להפוך לקורבנות הטרנד. תיק אדום של LOEWE או נעליים על עקב עץ של מרני גם הם דרך לחוות את הלהט שבאדום- מבלי להיכוות. צעיף או צמיד באותו הצבע יעשו גם הם את אותה העבודה בדיוק.

(לוהט-דיסקוורד, ורסוס, מרני, לאווי, JPG)

4 תגובות:

silverjewellery אמר/ה...

השמלה של ורסוס, והנעליים האדומות האלה הן מסוג הדברים שעושים לי חשק לסגור מגזיני אופנה ולא לפתוח אותם לעולם, רק בגלל המחשבה שהם לעולם לא יהיו שלי... :))
כנראה שאני אאלץ להסתפק במקום בשופינג או בווינדו שופינג, ב"ווינדוז שופינג" :) תודה לאל שאפשר לחטט באתרי אינטרנט שונים ולמצוא שם בגדים ותכשיטים שווים ולא כאלה יקרים.

the eye אמר/ה...

ספיר, פרסומת (לא כל כך) סמויה, בבלוג שלי?
אבל פירגנתי לך ...

אנונימי אמר/ה...

LOL

נראה לי שזה מעיד בעיקר על זה שהבלוג שלך טוב, לא? :)

the eye אמר/ה...

אני מאוד מקווה...