יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

Karate Couture

הקלילות, הנינוחות והשלווה שמשרים עיצוביו של טומס מייר עבור המותג האיטלקי "בוטגה ונטה" מידי עונה, הם שהופכים את בית האופנה למרתק וייחודי ביותר. הקפדה על הפרטים הקטנים, גימור מושלם, איכות חומרי הגלם שמשולבים בקולקציית הבגדים, התיקים והנעליים, כמו גם התחכום והחדשנות גם יחד הם שמעניקים ערך מוסף למותג ומייחדים אותו מכל מותג יוקרה סתמי אחר. השנה, ההשראה לקולקציה הייתה חבורת ילדים קטנים שתפסו את תשומת ליבו של מייר, בשובם משיעור הקרטה. ג'קטים בעלי צווארון V נרכסו בעזרת חגורות בד גס ונלבשו עם מכנסונים קצרים מבד נוקשה או מכנסי קפרי (4\3) רכים ויצרו תחושה ספורטיבית. הנשיות והגזרות הארכיטקטוניות החביבות על מאייר לבשו צורה בדמות מחוחים חושניים בהם הודגשו קווי המתאר והגזרה ע"י רצועות בד לבנות. שמלת קרם עם גזרה קלאסית צמודה ומחשוף עמוק בצבע קרם שולבה עם בד שיפון קליל וחצי שקוף בצבע חול כתמתם בחלקה העליון והוסיפה נפח אוורירי (כצעיף) למראה. פלטת הצבעים, גם העונה הייתה ניטרלית- צבעי קנבס, עם נגיעות של ארגמן וצבעי אדמת חמרה, צהוב חלמון, ירוק דשא או סגול סייעו בהדגשת המותנים, קו הצווארון והפיחו עומק ועניין בבגדים.
היכולת של מייר לקחת פלטת צבעים כל כך ניטרלית וטבעית ולהפוך אותה למיוחדת ומרגשת כל כך, בשילוב של נגיעות צבעים עזים יותר, הופכים אותו לוירטואוז שהוא. סכמת הגוונים הנ"ל בידיים הלא נכונות, עשויה ליצור מראה חד גוני מונוטוני ומשעמם- אך מיותר לציין, שקולקציה זו היתב רחוקה מהמקום הנ"ל. תכשיטים מפוסלים ששילבו אבני קריסטל מאסיביות, אבני ירוקת (ג'יידים), אם הפנינה וקרני אילים טבעיות הוסיפו פאן ארצי, חומרי וטבעי לקולקציה. המותג, כהרגלו, התמיד והציג שלל תיקים ונעליים מעור קלוע בדוגמאות שתיו הערב ובצבעים שאפיינו את הקולקציה. השימוש בבדים בעלי מידות נוקשות ורכות שונות, הגזרות ה"סלחניות" והענקת התנועתיות לבד על הגוף יאפשרו לשמלות להיות מותאמת לכל גזרת גוף של האישה שתבחר ללבוש אותם וליצור מראה שונה וייחודי. הקונספט של בגד המתאים את עצמו לגוף האישה ובהתאם לכך, השונות במראה הסופי, הם תמציתו של מותג זה כמותג יוקרה, אלה הן המותרות האמיתיות, "הוט קוטור" פר-הגדרה.

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

שמלות הערב היו וירטואוזיות לדעתי והיו שם גם כמה דגמים מעולים, באופן כללי אני בעד שימוש בפלטת צבעי ה-nude ונדמה שאימצו את זה בכל העוצמה בקולקציות לאביב, בכל זאת היו כמה דגמים לבית וונטה (אלה שלא העלית) שהרגישו לי מוחמצים ולא ברורים.

the eye אמר/ה...

כל מעצב אומר שאם היה מגיע לשלמות, הוא היה מפסיק לעצב. תמיד יש כמה דגמים פחות מוצלחים, השאלה עד כמה הם גרועים וכמה יש מהם. סה"כ תמיד אפשר לסמוך בוטגה ונטה שתספק את הסחורה.

Shirley אמר/ה...

וואוו, אחת הביקורת הכי טובות שקראתי בעברית. מתה על המותג (ועל הנעליים במיוחד)והקולקצייה הנוכחית בהחלט מקסימה.
האאוטפיט הכי ימני בתמונה הראשונה חלומי ביותר!

the eye אמר/ה...

תודה רבה!
גם אני אהבתי את האאוטפית הזה, אבל גם את השלישית מימין במקבץ השני והשלישי.