יום שני, 28 בספטמבר 2009

האם קוקו היתה לובשת את זה?

כדי לנחש את נושא ההשראה לקולקציה שעיצבה Rossella Jardini עבור המותג מוסקינו לקיץ 2010 לא היה צריך להתאמץ, הוא פשוט היה מודפס על חולצות T-shirt לבנות שלבשו הדוגמניות "Niente".ליתר דיוק, עיצוביו של קרל לגרפלד ל"שאנל" של שנות תשעים. חליפת החצאית המחויטת עם הג'קטים השחורים הקטנים עם כפתורי הזהב שכל כך מזוהים עם המותג, תכשיטי זהב גסי מימדים- צמידים ושרשראות שאיפינו את "שאנל" באותה התקופה או בכלל והמונוכרומטיות של השחור והלבן לא הותירו ספק להיותה של קולקציה זו רטרוספקטיבה\מחווה לשני המעצבים איקונים.
פנינים באמרת החצאית והעליונית, ג'קט עשוי משרשראות ברזל המחוברות לפאנלים שחורים או חליפה וגם שמלה עם שני כיסים קדמיים בצורת מקטורן היו רק חלק מייצג של השנינות המאפיינת את המותג.
כמובן שבית אופנה עם אופי דומיננטי כמו זה של מוסקינו, לא הצליחה להדחיק את רוח השובבות ושמחת החיים המזוהה עימו. כובעים בצורת לב שולבו עם רשתות על קצה ראשן של הדוגמניות שעלו על המסלול בשמלות עם הדפסי דובדבנים, הדפסי ברונזה צהובים בהשראת פרחי חמניות. ונעלי זהב עם לבבות וורדים ענקיים או שרשראות שנראו כאשכולות ענבים אדומים ודובדבנים.

חוש הומור לא היה חסר לה...

שאנל טענה שהעתקה של עבודותיו של מעצב היא האישור לכישרונו והיותו מוצלח. היא עצמה קיבלה דיי ויותר אישורים כאלה בחייה וגם לאחר מותה.

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

החלק הראשון של הקולקציה פשוט צעק ניינטיז.
מוצלח לטעמי.

the eye אמר/ה...

גם לטעמי...

sefi אמר/ה...

אהבתי את הפוסט והתמונה של קוקו שאנל.
גם הקולקציה חמודה. הלוואי והייתי יכולה להציץ עליה מקרוב.

the eye אמר/ה...

היי ספי,
האמת היא שיש לי את התמונה הזאת המון זמן, ורק חיכיתי להזדמנות להשתמש בה.