יום רביעי, 24 ביוני 2009

Window Shoping בלי לצאת מבית!

על Vetrina's כבר שמעתם?
לא מזמן נפתח אתר חדש שכולו על טהרת חלונות הראווה. כשמו, Vetrina's, האתר מציע צילומים של חלונות ראווה מכל העולם. בלחיצה אחת או שימוש במנוע החיפוש, תוכלו לצאת למסע של "Window shoping" בשדרה החמישית בניו יורק או ב Avenue Montaigne בפאריס. הנאה הצרופה המתקבלת מצפיה בחלונות ראווה מעוצבים לעילה ולעילה, בגדים ואביזרי אופנה, עבודות העיצוב והעמדת חלונות הראווה של המומחים הגדולים בעולם או הכישרונות המבטיחים וצילומים של צלמים מכל העולם. הכל, בלי לזוז מהמחשב והמזגן. בעתיד יתאפשר גם להמשיך את החוויה ולרכוש מוצרים on line.
אבל לאתר הזה יש גם יתרון משמעותי נוסף הוא לא סתם אתר אופנה או שיווק, אלא רשת חברתית, דרכה תוכלו להגיב על חלונות שאהבתם, ליצור קשר עם צלמים שתמונותיהם מצאו חן בעינכם, להעלות תמונות של חלונות ראווה שאתם צילמתם בעצמכם ולקבל משוב ותגובות עליהם. האתר מציע שפע של אפשרויות, שבטח רק יתעדכן ויגדל עם הזמן.
אני ממש נהנה מהגלישה באתר: יש שם כמה צלמים ממש מוכשרים, שמעבר לאופנה המדהימה שהם מביאים עם ניחוח של חול ו"הוט קוטור", יש להם גם תמונות מדהימות. בין הצילומים ניתן למצוא גם תמונות מהארץ. מעניין לצפות בעבודת העיצוב של חלונות הראווה: תחום שתופס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות, בתי ספר להכשרת מעצבים נפתחים בעולם ובארץ, והתמונות באתר מהוות פלטפורמה לביטוי של רוח יצירתית חדשה.
ביקור באתר מספק חווית הנאה בטוחה לכל שוכרי האופנה, הצילום, העיצוב או סתם חובבי קניות טראנס אטלנטיות (זה בדוק!). אני גם מגיב שם מדי פעם על חלונות ראווה, ומאוד נהנה מהגלישה באתר. אפילו כתבתי להם פוסט אורח...על חלון ראווה של Chanel, Avenue Montaigne , Paris .

2 תגובות:

Tal אמר/ה...

גאוני בהחלט!
לא מזמן הייתי ברומא והיה כל כך כיף לעשות ווינדו שופינג לכל מעצבי העל.
למרות שבדרך כלל חלונות הראווה שלהם לא מאוד מעניינים.
יש מגזינים שלמים של חלונות ראווה.
אמא של חברה שלי הייתה בעברה מעצבת חלונות ראווה של ה.שטרן והיו לה מגזינים מ-ד-ה-י-מ-י-ם! כאלה שאתה פשוט מדפדף ומרייר עליהם...
א

the eye אמר/ה...

נשמע מבטיח...