יום שישי, 2 בינואר 2009

It's peach, B***h.

בשבוע שעבר, עברתי על תיקיית התמונות ששמרתי משבוע האופנה לחורף 2008 (בה אני שומר תמונות של בגדים מתצוגות שמצאו חן בעני או טרנדים שבלטו בהם). התמונות משמשות לי כהשראה לפוסטים בבלוג. חלק מהתמונות שאני שומר משמשות גם כהשראה ללבוש שלי, מה שאני אוהב ורוצה ללבוש, ובין התמונות יש גם תמונות של אנשים מהרחוב שהסגנון שלהם מצא חן בעניי.כך נזכרתי בשתי בתמונות ששמרתי: האחת של תצוגת בגדי הגברים של Hermes"" לחורף הנוחחי (תצוגה מלפני שנה) והשניה מתצוגת האופנה לגברים של "Victor & Rolf" לקיץ הקרוב (תמונה מלפני חצי שנה). הסיבה ששמרתי אותן היא שבשתיהן מופיע סריג בצבע אפרסקי שמאוד מוצא חן בעניי. אני משתמש בו כבר הרבה שנים לכותרות בעבודות שאני צריך להגיש או בכרטיסי ברכה וכו', אבל הוא נראה עוד יותר טוב כצבע של בגד או תיק. ניתן אפילו למצוא קורלים (אלמוגים) בגוון הזה, ושילובם בתכשיטים יוצר מראה דקדנטי ומדהים, בעיקר בגלל החמימות הקלילה שהצבע הזה מקרין וההתאמה המושלמת שלו לזהב, שילוב מנצח.
הגוון האפרסקי הזה מוצא חן בעני בגלל העדינות שלו, הוא משדר רוגע, מעיין נונשלנטיות טבעית שכזו, הוא כל כך מושך שזה מרגיז.
(מימין לשמאל: מת'יו ויליאמסון קיץ 2009, פוצי קיץ 2008, ורסצ'ה פרה- חורף 2009-10 Alexander Wang פרה-חורף 2000-10).
(גם בתצוגות של "Cloe" וקריסטופר קיין לקיץ 2009, כיכב מי אם לא, האפרסק.)

להפתעתי הרבה, לאחר שיטות באתרי האינטרנט (אתרי קניות ותצוגות), מצאתי שימוש די נרחב של הצבע הזה בגוונים שונים באביזרי אופנה, תיקים ונעליים, שמלות, עליוניות ועוד. מתיו ויליאמסון שילב אותו בקולקצית הקיץ האחרונה של המותק הנושא את שמו לקיץ הבא, ואצל אמיליו פוצי לקיץ הקודם. אפילו מצאתי אותו בקולקציות הפרה חורף של החודש האחרון: לחורף2009-2010.
התכן שכבר בשנה שעברה עליתי על טרנד לחורף הבא?
כנראה שהוא לא מצא חן רק בעיני...
נ.ב
שימו לב לוריאציות השונות ולגוונים השונים.

אין תגובות: