יום שישי, 16 בינואר 2009

Grid:

רֶשֶׁת, סוֹרֵג, סְבָכָה; אַסְכָּלָה; רשת קווי חשמל; רשת קואורדינטות במפה

עכשיו אפשר להוסיף להגדרה המילונית גם :"טרנד חזק בקיץ 2009".
למרות שכבר ראינו ניצנים של מוטיב ה"רשת" בקולקציות החורף (בעיקר אצל דיאנה וון פירבסטנברג ועוד מעצבים אמריקאים), כנראה שהקיץ הוא הולך להיות טרנד של ממש. זאן פול גוטיה שילב רשתות בקולקציית ה"הוט קוטור" שלו לחורף 2009. הוא בחר להציג דגמים המשלבים מוטות שתיו הערב, והקונספט היה "ציפור שיר יפיפייה בקלוב של זהב". הרשתות חבקו את מותניהן של הדוגמניות ובלט גם שילוב הנוצות והצבעים הזועקים המזכירים ציפורים טרופיות.
המעצב דרה וון נוטר התייחס לגיאומטריות והמינימליזם של מוטיב הרשת כאשר שילב אותן בקטלקצית הקיץ 2009 שלו, והבליט אותו לצד התכשיטים הספריים ששילב עם הבגדים.

מייקל קורס בחר להתיחס לטרנד המשבצות בקונטקסט של אופנת קז'ואל בהשראת שנות ה50, והציג דגמים "All American" שהזכירו מפות פיקניק או אמריקאים דרומיים.
סטפאנו פילטי עיצב דגמים ארכיטקטונים ל YSL , שהזכירו במידה רבה את האיפל. זו היתה הקולקציה ששילבה טהתיחסה למוטיב בצורה המתןחכמת והיצירתית ביותר. שימו לב לנעליים, ממש עבודת אומנות ומלאכת מחשבת. הרבה מרשתות ה"אופנה המהירה באירופה וארה"ב כבר מציעות אלטרנטיבה זולה המחכה את המקור.
ואם כבר הזכרנו את האיפל, גם בית דיור בחר להתייחס לרשתות המתכת הגסות, ומיגדל האיפל מככב בפרסומת החדשה של דיור לקו "לידי דיור" ולתיק המפורסם (שנהגה לשאת הנסיכה המנוחה דיאנה).
בתמונה: אביזרים: כובעים בהשראת כסדות רכיבה, חגורה במכנסי רכיבה ותיק בשילוב אלמנט הרשת, של ז'אן פול גוטיה, תיק של דרה ואן נוטר, פירסומת מקמפיין "Lady Dior" של דיור.
אז למה אתם מחכים? פישטו על אתרי הבניה והכינו "פיגומיכם" לקיץ....

תגובה 1:

Standing Ovation אמר/ה...

grid זאת הגדרה עדינה, ראיתי בבלוג אחר שכינו את הנעליים של YSL בשם cage boots.

1100 יורו קצת יקר לי